Afrejsetidspunktet er kl. 14. Hvis I ønsker at rejse på et andet tidspunkt skal det være aftalt med udlejeren.
Brug tjeklisten i forbindelse med aflevering af hytten. Se hjemmesiden og opslag i hytten. Der er opslag i hvert enkelt rum om hvordan rummet skal rengøres m.v. Disse opslag gør det også let at fordele opgaverne på deltagerne hvis man ønsker det.
Der kan bestilles slutrengøring ved henvendelse til udlejer i god tid.
Der er plancher i alle rum hvordan møbler skal stå. Stole stables i 4 stabler i hver stue.
Køkkenet
Køkkengrej og service placeres som anført på opslagene
Alt service vaskes i opvaskemaskinen (eller varmt sæbevand) og sættes på plads. Sæt jer ind i opvaskemaskinens brug - bruger I den rigtigt, er den en lettelse for jer.
Køleskab og fryser på ikke slukkes
Oprydning
Ryd op alle steder I har været. Det er eksempelvis:
Sæt alt inventar, udstyr, madrasser osv. tilbage hvor det stod da I ankom
Alle indvendige skraldespande skal tømmes
Alt affald skal op i containerne
Uglestuen og Pejsestuen
Stole stables i 4 stabler i hver stue
Rengøring (Der er rengøringsudstyr med mopper, gulvklude og rengøringsmidler i det lille rum lige over for køkkenet, under trappen)
Har I tilkøbt rengøring, skal I kun
feje alle gulve
Har I ikke tilkøbt rengøring, skal
Gulve fejes og vaskes i alle benyttede rum
Toiletter og baderum rengøres. Toiletsæder og vaskekummer rengøres omhyggeligt.
Pejsen rengøres hvis den har været benyttet
Sløjfning af bålpladser skal gøres ordentligt
Brændbart affald samt madrester placeres i containerne. Glas og dåser lægges i containerne under brandtrappen. Resterende skal selv bortskaffes.
Rester af bål kan uden gløder placeres i bålpladsen i bålhytten.
Der er ikke vandhaner på lejrpladsen.